Thursday, February 26, 2009

Perginya seorang Hang Nadim

Hmmm.. dah hampir 10 bulan aku kat tempat kerja baru nih.. secara amnya.. kat sini ajar kita supaya lebih pro aktif.. Aku kenal bos aku pun hampir 10 bulan.. baru nak timba ilmu dari dia.. dah!!! dengaq crita nak kena tukaq ke tempat lain pulakk.. so.. kita tunggu ja la.. sapa yang nak ganti dia..??!!
kat sebelah ni la.. gambaq bos aku yang dikatakan nak tukaq tuh.. rasanya jadi kot tukaq.. lepas nih dah tak ada la bos yang belanja kami makan waktu OT.. to Mr HAH saya mewakili rakan-rakan "nakal" yang lain mengucapkan selamat maju jaya di tempat yang baru..terima kasih diatas segala tunjuk ajar yang diberi selama ini..mohon maaf diatas salah dan silap & dihalalkan makan minum.. dan kalau ada rezki jadilah bos kami lagi.. beliau seorang yang agresif terhadap kerja, mempunyai idea2 bernas.. mungkin disebabkan itu beliau telah dimohon untuk membantu Jabatan lain.. mungkin pembesar-pembesar kat tempat aku nih nampak dia macam Hang Nadim, tu yang pemergian beliau tidak dikisahkan sangat oleh pembesar-pembesar kat sini.. so pada pembesar-pembesar sini.. jangan hampa kelam kabut nanti sudah.. kami semua kat sini berharap akan dapat bos yang baik juga macam Mr HAH..
jadi tinggallah kami semua ini kesepian dari bebelan seorang bos, kebosanan yang melampau dan macam-macam lagi.. kami ibarat anak kecil yang ditinggalkan.. hahahaha.. hidup aspiranians!

No comments: